Στο παρακάτω άρθρο θα σας παραθέσω 10+1 λόγους του γιατί η επιχείρηση σας χρειάζεται την δική της ιστοσελίδα. Ξέρω, θα σκέφτεστε, η επιχείρηση μου δεν είναι αρκετά μεγάλη ή ποιός ο λόγος να κατασκευάσω website αφού οι πελάτες μου με βρίσκουν απο μόνοι τους και χίλια δυο άλλα. Σκεφτήτε λοιπόν, πως όπως και εσείς, σχεδόν όλοι οι πελάτες σας, χρησημοποιούν το ίντερνετ σε καθιμερινή βάση.
Οποιοσδήποτε νέος ή παλιός στην περιοχή σας, που ψάχνει για μια καφετέρια, εστιατόριο, γιατρό, υδραυλικό, ελαιοχρωματιστή, βενζινάδικο… Τι θα κάνει; Πολύ απλά θα ανοίξει το τηλέφωνο του και θα ψάξει στο ίντερνετ. Μια επιχείρηση όχι μόνο επιβάλλεται να έχει λοιπόν παρουσία στις μηχανές αναζήτησης και τους χάρτες, αλλα θα πρέπει και να μπορεί να ξεχωρίζει σε σχέση με τους ανταγωνιστές της με μια επαγγελματικά κατασκευασμένη ιστοσελίδα.
Οπότε ας δούμε αναλυτικά μερικούς από τους λόγους του…
Γιατί η επιχείρηση σας χρειάζεται να έχει τη δική της Ιστοσελίδα.
1.Αποκτάτε αξιοπιστία.
Όλο και περισσότεροι καταναλωτές καθημερινά στρέφονται στο ίντερνετ για τη λύση κάποιου προβλήματος, για πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν , για σύγκριση τιμών, ή απλά για να βρούνε πληροφορίες σχετικά με ένα εστιατόριο, κατάστημα ή άλλου είδους επιχείρηση. Αν δεν έχετε εταιρικό website, ο πιθανός πελάτης σας πολύ απλά δεν θα γνωρίζει για εσάς και θα καταλήξει στον ανταγωνιστή σας που έχει ιστοσελίδα και παρουσία στο ίντερνετ.
Η παρουσία σας στο ίντερνετ όχι μόνο μπορεί αυξήσει το πελατολόγιο σας, αλλά και την αξιοπιστία σας, μιας και ο πελάτης αποκτάει έναν άμεσο δίαυλο επικοινωνίας μαζί σας, και μπορεί ξεκάθαρα να δεί το τι προσφέρει η επιχείρηση σας. Με έναν προσεκτικό σχεδιασμό και με προτεραιότητα της ανάγκες των πελατών σας, η ιστοσελίδα σας θα παρέχει μια επαγγελματική εικόνα και θα δίνει στους πιθανούς πελάτες σας μια ξεχωριστή εμπειρία, είτε σας ψάχνουν μέσα απο τον υπολογιστή, την ταμπλέτα ή το κινητό τους τηλέφωνο.
2.Εξοικονομείτε χρήματα στην πορεία.
Για μια μικρή τοπική επιχείρηση, το κόστος μιας ιστοσελίδας μπορεί να φαντάζει μεγάλο, ειδικά εαν είναι το ξεκίνημα της. Αναλογιστείτε όμως, ότι εν έτη 2018, το να μην έχει η επιχείρηση σας παρουσία στο ίντερνετ μπορεί να αποβεί καταστροφικό. Συγκριτικά με το κόστος παραδοσιακών μεθόδων διαφήμισης όπως flyers, διαφήμιση σε εφημερίδες, περιοδικά ή στο ραδιόφωνο, το κόστος κατασκευής μιας ιστοσελίδας, αρχίζει και φαντάζει μικρό.
Ειδικά αν λάβουμε τον παράγοντα της διάρκειας και το πόσους νέους πελάτες μπορεί να φέρει στην επιχείρηση μας. Η εξοικονόμηση χρημάτων στην πορεία, είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος να επενδύσετε λοιπόν στη δημιουργία ενός επαγγελματικού website για την επιχείρηση σας.
3.θα φαίνεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Όλο και περισσότεροι, στρέφονται στις μηχανές αναζήτησης όπως το Google ή το Bing για όλες τους τις καθημερινές ανάγκες. Από το πού έχει κομμωτήριο κοντά τους, ποιοι οι οδοντίατροι της περιοχής τους ή για να νοικιάσουν το νέο τους σπίτι. Σκεφτείτε λοιπόν πόσους υποψήφιους πελάτες χάνετε καθημερινά, αν δεν έχετε παρουσία στις μηχανές αναζήτησης.
4.Οι πελάτες σας το απαιτούν.
Βάση ερευνών σε καταναλωτές όπως αυτή της BrightLocal πάνω απο το 80% των καταναλωτών ηλικίας από 18 μέχρι και 54 λένε πως είναι πιθανότερο να επικοινωνήσουν με μια επιχείρηση η οποία έχει το δικό της website. Σκεφτείτε πόσους πελάτες μπορεί να χάνετε καθημερινά γιατί πολύ απλά δεν σαν βρίσκουν online.
5.Είσαστε ανοιχτά 24 ώρες, 7 μέρες την εβδομάδα.
Όλα τα καταστήματα έχουν ωράριο λειτουργίας. Κατι τέτοιο δεν ισχύει στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κόσμο του internet. Με το να έχετε μια ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας, οι υποψήφιοι πελάτες σας μπορούν άμεσα και εύκολα να ενημερωθούν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας οποιαδήποτε ώρα και μέρα. Το μαγαζί σας δεν κλείνει ποτέ.
6.Βελτιώνετε την εξυπηρέτηση πελατών.
Η ιστοσελίδα δεν είναι απλά ένα εργαλείο πωλήσεων ή προβολής της επιχείρησης σας. Μέσα απο αυτήν μπορείτε να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών. Μπορείτε να βάλετε μια σελίδα με συχνές ερωτήσεις (FAQ) σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, ή Live Chat όπως αυτό που χρησιμοποιούμε εδώ στη Rodos Web Design, όπου οι πελάτες σας μπορούν άμεσα και με ευκολία να επικοινωνήσουν μαζί σας. Ο ρόλος της ιστοσελίδας για την επιχείρηση σας μπορεί να είναι πολύ σημαντικός, καθώς μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε το καλύτερο στους πελάτες σας.
7.To ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται χρόνο με το χρόνο.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ή αλλιώς eCommerce έχει μπεί για τα καλά στη ζωή των καταναλωτών. Σύμφωνα με έρευνες το ποσοστό των χρηστών που επιλέγει να κάνει τις αγορές του online χρόνο με το χρόνο αυξάνεται ραγδαία, ακόμα και στην Ελλάδα που παραδοσιακά ήταν μια χώρα επιφυλακτική απέναντι στις online αγορές. Οι λόγοι της αύξησης πολλοί. Απο τη μία οι φθηνότερες τιμές από την άλλη η ευκολία αναζήτησης και αγοράς. Σκεφτείτε μόνο την αύξηση των πωλήσεων σας όταν εκτός από την τοπική αγορά, απευθύνεστε σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα και τον κόσμο. Σίγουρα το κόστος ενός eshop δεν είναι αμελητέο, αλλά είναι πολύ μικρο σε σχέση με την λειτουργία ενός φυσικού καταστήματος.
8.Αυξάνετε το πελατολόγιο σας.
Όπως αναφέραμε και παραπάνω, η επιχείρηση σας αποκτάει έναν επιπλέον τρόπο προβολής όπως και έναν ακόμα δίαυλο επικοινωνίας με τους μελλοντικούς σας πελάτες. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στο internet για τις αγορές τους. Αν δεν υπάρχει στο internet, θα καταλήξουν στον ανταγωνιστή σας.
9.Ανταγωνίζεστε τους μεγάλους.
Θα σκέφτεστε μα πως είναι δυνατόν εγώ με μια μικρή τοπική επιχείρηση να ανταγωνίζομαι τους μεγάλους και τα ατελείωτα διαφημιστικά τους budget. Και όμως, με μια καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα και με σωστή στρατηγική μπορείτε να γεμίσετε το κενό με υπηρεσίες και προϊόντα που οι μεγάλοι δεν μπορούν η δεν ασχολούνται. Ο καταναλωτής θα προτιμήσει μια τοπική επιχείρηση, με χαμηλότερες τιμές και καλύτερες κριτικές από μια μεγάλη και απρόσωπη εταιρία.
10. Εταιρικό e-mail. (info@η-επιχείρηση-σας.com)
Αν το e-mail στην επαγγελματική σας κάρτα έχει κατάληξη gmail, hotmail, yahoo, otenet κτλ ίσως έχει έρθει ο καιρός για αλλαγή. Είναι απλά θέμα αξιοπιστίας. Η επιχείρηση σας θα αποκτήσει μεγαλύτερο κύρος και εμπιστοσύνη αν έχετε το δικό σας εταιρικό e-mail και όχι ένα email από πάροχους της σειράς. Σίγουρα το gmail αποτελεί μαι εξαιρετική πλατφόρμα για email, αλλά δεν έχει καμία δουλειά να είναι τυπωμένο στην επαγγελματική κάρτα σας εκτός και αν είσαστε υπάλληλος της Google…
10+1. Ο Ανταγωνισμός σας πιθανότατα έχει ήδη ιστοσελίδα.
Το αφήσαμε για τελευταίο, μιας και είναι μάλλον ο σημαντικότερος λόγος του γιατί η επιχείρηση σας πρέπει να αποκτήσει μια ιστοσελίδα. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και σε περίπτωση που δεν προσέξετε μπορεί να μείνετε πίσω. Ο καταναλωτής πλέον ενημερώνετε online και κάνει την έρευνα αγοράς μέσα απο το ίντερνετ. Όπως είδαμε και παραπάνω είναι πολύ πιθανότερο να επιλέξει μια εταιρία η οποία έχει παρουσία στο διαδίκτυο σε σχέση με μια που απέχει. Αν δεν ακολουθείτε την τεχνολογία, οι ανταγωνιστές σας που έχουν ιστοσελίδα σας αποκτούν έναν επιπλέον τρόπο προβολής και ενδεχομένως, πελάτες που θα μπορούσαν να είναι δικοί σας πλέον καταλήγουν στον ανταγωνισμό.
Εν κατακλείδι…
Αν ακόμα αναρωτιέστε αν χρειάζεται η επιχείρηση σας τη δική της ιστοσελίδα, ελπίζω να σας έδωσα αρκετή τροφή για σκέψη, και αρκετούς λόγους για να αποκτήσετε μία. Το να έχεις βέβαια μια ιστοσελίδα, δεν είναι από μόνο του αρκετό αν αυτή δεν φαίνεται επαγγελματική ή έχει κακό σχεδιασμό. Η ιστοσελίδα σας, είναι η βιτρίνα της επιχείρησης σας. Αντανακλά το brand σας και πρέπει να καθοδηγεί τον υποψήφιο πελάτη σας από την ενημέρωση μέχρι και την αγορά, ότι και αν είναι αυτό που πουλάτε, από ένα ραντεβού στο γιατρό, στο κομμωτήριο, την ενοικίαση ενός αυτοκινήτου ή την πώληση κάποιου προϊόντος.
Εμείς στη Rodos Web Design, έχουμε όλη την τεχνογνωσία και όρεξη, να κάνουμε το καλύτερο για την επιχείρηση σας. Με προσιτά πακέτα, συμβαδίζοντας με τις εποχές που διανύουμε, μπορούμε να κατασκευάσουμε την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας, σύγχρονη, ταχύτατη, με όλες τις τελευταίες τεχνολογίες και κέντρο της, την εξυπηρέτηση και ενημέρωση του επισκέπτη και στόχο την μετατροπή του σε πελάτη σας.